De ända sanna vännerna har 4 ben

Efter en hemsk dag blev det stallet jag han med att rida Fia ca 15 min innan jag skulle iväg på lektion med Molle. Hon var sammarbetsvillig och skötte sig jätte bra. Molle jobbade på så bra han någonsin kunde och Lollo tycker att han är mogen för Msv nu. Det var underbart att kunna glömma allt för en stund. När jag skulle ta in Max från hagen på kvällen kännde han nog att jag inte var 100% koncentrerad så han började bråka och skulle inte ha grimma så jag blev så trött på honom att jag jagade iväg honom. Han sprang till andra sidan hagen och jag tänkte att han får väl stå ute inatt om han ska va son där men när jag vände och skulle gå ut igenom grinde kom han galopperande tillbaka och luffsade fram med huvudet sänkt. Då kunde jag ta på honom grimman även om han spände sig lite.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0