Lördag

Valde att inte jobba Max i rundcorallen idag utan tog bara in honom tillsammans med doddi och Molle. Hittade en brösta som Max kunde ha så sadeln låg kvar där den skulle idag. Jag hade bara ett vanligt enkelt westernbett med koppar inlägg. men jag hade det fina tränset på honom det med metall inlägg och bågar utsmyckade med metall runt öronen med den. Doddi var ganska irriterad på Max idag och tyckte inte att han skulle vara så nära hela tiden men det funkade rätt bra ändå. Igår skördade de fältet som ligger ut med travslingan (vi rid förbi skördetröskan med hästarna men ingen brydd sig ens om att rikta öronen mot den xD) så vi gick ut på fältet och tog lite bilder. Det blev tyvärr inga bra bilder eftersom hästarna inte riktigt vill ställa upp sig snyggt :)

Sen red jag Fia på fältet, blev lite dressyr. Jag har inte ridit dressyr på henne på 2 veckor men det gick rätt bra och i galoppen var hon riktigt avslappnad så jag är nöjd med henne :D



blev nog den bästa bilden på honom xD ingen bild att skryta med precis ^^

tror att det finns lite åsnebold någonstans i stammen xD

Efter stallet blev det Keep it loud i Linköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0