Planering

Sitter i skolans matsal och väntar på att lektionen och folket ska komma. Bussen jag tar kommer nämligen fram ca 50 min innan vi börjar så just nu försöker jag lägga upp en plan för eftermiddagen. Vi har bara en lektion idag och vi slutar vid lunch så jag ska försöka hinna med första bästa buss så att jag kan åka upp till stallet direkt.

Molle ska ridas lite dressyr, kort pass.

Fia ska arbetas i rundcorallen och eventuellt ridas lite dressyr efter det. Är lite trött på denna uppnosiga märr. Denna veckan har hon hunnit med att sparka mamma, bita Hanna och igår skenade hon och bra sig åt i skogen med mamma. Vill inte direkt rida en halv vild märr på tävlingen nästa helg.  

Max ska jobbas i rundcorallen och tömköras där inne.

Sen ska Doddi ut i skogen en sväng.

Utöver det ska stallet fixas som vanligt.



Men söt är hon i alla fall, Märren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0