Skeleton :(

Skulle rida skeleton efter skolan (tisdag) men när jag tog in honom från hagen var han väldigt motsträvlig och sen när vi kpom ut på gruset utanför hagen började han halta så först trodde jag att han trampat på en sten men han var halt efter att jag kratsat hovarna på honom och han var varm i höger fram hov. Stackars lite :( Talade om det för Jeanette och hon skulle behandla honom nästa morgon.

Sen blev det lite dressyr på Molle ute på fältet och jag övade och red igenom programen han ska gå i helgen. Blev även lite vägar från MsvC:2. Den samlade galoppen börjar komma fram nu även om han fortfarande tycker att det är lite jobbigt men det kommer :D

Sen hem och kolla dubbelavsnitt av Hell´s Kitchen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0