Trött

Idag var det skola igen och jag missade inte tåget även om det var VÄLDIGT nära. När jag kom upp på perongen hade det börjat rulla men av någon anlednin gstannade det och öppnade dörrarna :O Världens största ros till den som körde tåget :D

Skoldagen var inte så jobbig idag men vi har ändå fått mkt gjort och haft riktigt kul när vi skrivet på vårt manus :D

Har förövrigt varit mkt lat och bara ridit en häst idag. Jag red ut på Max tillsammans med Mamma på Doddi och Hanna på Chicco. Vi red ett varv på travslingan i alla tre gångarterna. Max var jätte duktig. hade repgimma och ledrep på honom i falla att något skulle hända. Han var pigg och verkade tycka att det var super kul :D Men vattenpölar FY FAN xD me nfick honom att doppa tårna i alla fall. Får väl övertala honom från marken. Det är ju ingen höjdare i någon gren med en häst som lider av vattenpölsskräck :/
Han var ganska jobbig med tränset idag :( Så jag övade lite med grimman när vi kom till baka och han var lite nervös först men sen gick det super bra.

Nu är jag trött och det blir ingen sovmorgon imorgon p.g.a. skolans värdelösa planering -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0