ännu en dag till ända

Fick äntligen min bild på Doddi och mig som jag vann när jag van P90 i Åkerbo 14 Augusti 2010.

Idag kom Håkan och skodde om Chicco kl: 16 så vi var i stallet vid kl:13. Jag red först Doddi en korttis. Blev kortare än vad jag tänkt mig p.g.a. att vidriga, bitande flugor :@ Sen red jag hem Fia eftersom hon tappat en sko. Red lite dressyr på fältet när jag kom till stallet och hon var duktigt. Red igenom LB:3 programet och det gick jätte bra blev dock ett av brott på kortsidan innan sista m.g på diagonalen mendet var bara att fatta om så det var inga problem alls. Sen red jag igenom LA:3. Inridningen blev inte bra så jag fick göra om den men 2.a gången blev den jätte bra. programet gick jätte bra. Första skänkelvikningen blev lite si så där men den 2.a var toppen sen blev det ett missförstånd i första galoppfattningen men annars var hon jätte duktig och jag kunde trava av henne ni L:C form :D

Tävling imorgon med Mollis hoppas verkligen att vi får domarna på vår sida. Det är första gången i år som jag rider 2 LA klasser (LA:1 och LA:3) på samma dag och andra gången någonsin och vi har aldrig blivit placerade i begge klasserna då. Det är bara 3.e gången jag startar LA:3 någonsin också  så jag hoppas verkligen på det bästa annars får jag väl fortsätta att rida LB, LA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0