Jag har en plan :D

Jag tänker stunta i att rida min dumma häst idag jag ska rida honom barbacka imorgon och sedan låta honom vila på onsdag och sen är det tävling på torsdag kväll. Hoppas att han får lika fina placeringar som sista ujag var och tävlade i Heda. Heda har förövrigt riktigt fina rosetter. Doddi fick två sonna har godingar förra året :D Molle fick en blågul och en blå.


Det är bara de blågula som är så här stora de andra är i "normal" storlek. För er som vet hur stora Mantorps rosetter är så har jag här lagt en av deras rosetter bredvid för att ni ska se hur stora de är. Haha och bara för att skryta lite extra om min fina ponny så är det ännu en blågul (vinst i LB:1) :D



Har gjort en rosettavla åt Molle och jag håller på att skissa på en plakettavla åt honom. Mamma börjar bli trött på att få leta fram sina nycklar bland en massa plaketter (gud vad jag skryter kallas mental träning va? xD upprepar man att man är bäst så blir man till sist det el... åker på stryk xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0