Jobb, jobb, jobb

Stallet idag och mocka ur stallet. Tog hästarna till betet igår så nu är stallet tomt :S Hann mocka ur halva Doddis box sedan gick jag ner till jeanette och red AMber en stund. Hon var en mycket duktig tjej idag också och jeanette tyckte att jag red precis så som hon vill att hon ska bli riden. Hon blev lite spänd i galoppen men hon har inte galopperat så mycket. Hon reds in i år och så är hon ju ett ganska känsligt sto på bara 3 år :)

Sen mockade jag ut resten av boxen. Det användbara ströt slängde jag in i Chiccos box, hon åkte på bete förra veckan så Hanna har redn skurat och mockat ur den boxen. Äckligt strö åkte ut sedan skurade jag rent den, soppade taket, skurade krubban och putsade fönstret sen var kl 17.30 och jag åt frukost vid 10 så jag började bli lite hungrig tar Molles box imorgon.

När jag kom hem åt jag misslyckad omelett med gorganzola ost och champinjoner så jag åt ingen kvällsmat sen.

Det är så varmt jämt så man blir ju typ inte hungrig. Igår åt jag ingen frukost utan åt först vid 15 tiden sen kvällsmat jätte sent :/ nej nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0