Ny duschad :D

Har varit en stund i stallet. Molle fick stå inne över natten och han får kraftfoder från oc hmed nu så hoppas att han kan bli lite piggare. Sen blir jag smått irritarad som skyller sina problem på mig, tycker inte att det är min sak att reda ut saker åt andra -.- När vi tog in Fia och Chicco snackade vi en stund med Ellinor och sen tittade H-M in i stallet när han hörde Hannas gallskirk xD Orsaken till skriket och allt tumult var att en ödla lyckats ta sig in i hinken med Molles betfor haha. Så jag lyfte upp den och släppte ut den i gråäset efter att jag visat H-M och Anna vad det var som orskat allt liv xD Jag gosade med Gulli medans jag pratade med Anna.

När vi kom hem hjälpte jag pappa att mecka bili ett par h. Nu har jag tvättat bort all olja och smuts så nu blir det sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0