Onsdag

Har trälat lite med Max även idag. Han blev rätt så bråkig ett tg men sen gick det jätte bra.

sen red jag Doddi lite ute på övningsfältet och han var pigg och busig :D Återbesök i Norrköping nu på torsdag och jag håller tummarna.

Sen tog jag ett var runt travslingan på Molle. Jag red barbacka så han kunde ha flugtäcket på sig så det gick ganska bra. Gjorde lite seriebyten och till en början skabblade han till det lite men sen gick det bra :D

Till sist red jag ett kort dressyrpass på Fia och han skötte si griktigt bra trotts alla flugorna.

När mamma och pappa kom åkte vi till terrängbanan och fixade iordning vårt hinder och sen åkte vi och köpte pizza. Mums !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0