Tävling på söndag :D

Igår eftermiddag stack jag ner till Mjölby och tittade på tävlingarna där. Tittade på halva Msv B:4 och hela FEI Prix S:t George och jag kom fram till att Mollis med lite mer träning kommer att kunna gå Msv B :D Han kommer säkert inte bli placerad och så men vi kommer nog inte skämma ut oss heller. När S:t George klassen var slut cyklade jag hem och pappa skussade upp mig till stallet igen.

Tog hem Molle och red lite dressyr på fältet för att se hur stor skada det blivit av att låta honom stå på bete. Men det var ingen fara. Red inte så läng och lekte mest med honom :D Testade saker från Msv B:4 och Msv C och det funkade hur bra som helst. Han gjorde riktigt bra öppner, slutor, enkla byten och byten i språnget han gjorde väldigt bra galoppökningar också. Kunder göra både trav och galoppökningar på en hand och han var väldigt sammarbetsvillig verkar som han tycker det är könt att få komma hem igen. :D Blir troligtvis vår sista tävling i LB på söndag :S Både Lollo och mamma tycker att vi ska gå upp och bara rida LA nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0