Tråååååååååkigt !!!!!!!

Jag har så sjukt tråkigt :( Vaknade kl 7 och tyckte att jag låg kvar jätte länge och gav sedan upp eftersom jag inte kunde somna om då var kl 7.15 -.- suck Så jag duschade och upptäckte att det blivit lite mögel el. nåt i fogarna mellan kakelplattorna i duschen så jag skurade bort det. Har nog blivit lite paranoid efter att ha sett på How clean is you house?

Sen satt jag vid datorn ett tag och kom på attj ag inte packat ihop tävlingskläderna så gjorde det och fick en chock :( Mina vita ridbyxor och skjorta hängde snyggt upphängda på skrivbords stolen och var inte tvättade :O Handskarna var också icke vita -.- Tur att jag har ett extra par ridbyxor och handskar har man ju ett flertal par av men jag hade två Kyra K skjortor som jag tävlar dressyr i men den ena va ju som sagt skitig och den andra har pappa torktummlat så att den är en storlek för liten -.- Jag har ett nytt vitt sommar ridlinne men jag har inte skaffat någon plastrong till det så det kunde jag inte heller ha -.- Blev helt enkelt så att jag fick ringa i panik till mamma och hon svarade inte :( Men sen ringde hon upp och förklarade hur jag skulle komma överrens med tvättmaskinen och få skjortan tvättad utan att total förstöra den. Nu hänger den ute på tork och jag hoppas att den hinner torka tills tävlingen i kväll.

Sen blev det "frukost" ett glas mjölk och en liten skogaholms skiva men salami framför TVn men det fanns inget att se så nu sitter jag här och försöker få tiden att gå och lyssnar på Sunrise Avenue - Hollywood Hills :)

Längtar för övrigt till helgen för då ska jag träffa någon speciell men vem och varför tänker jag inte säga men jag kan säga så mycket som att han kommer följa med mig hem (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0