2011-06-07 ARG :@

Har varit i äckliga, sop-skolan mellan 8-12. Strömmen gick vid 9 och min dator dog strax efter 12 så jag fick åka hem eftersom jag inte kunde jobba med någon rest när jag inte har den. Gick inte att gå på toa pga. strömmen och i matsalen fick man väl va glad om man fick tag i nån mat i mörkret. Sen har jag fått va ensam och jobba kan ju i för sig va bra för jag fick ganska mycket gjort. Har gjort klart EU om utrikespolitik uppgiften, clinicen är bara en mening som saknas -.- och så har jag skrivit 5 mindre labbrapporter i kemi.
När jag kom hem var jag på rätt bra humör eftersom jag fick sluta tidigt, inte ska dit i morgon och för att jag slapp gå hem.


Har haft jävligt ont i huvudet hela dagen. Men sen såg jag jätte fina bilder på världens finaste land, Tyskland och underbara hästar på Vickans och Cissis bloggar då blev jag riktigt jävla piss förbannad. För jag skulle också fått åkt dit men i sista sekund så bestämde sig skolledningen för att jag nog inte skulle trivas där. WHAT ?!?!?!? :@ Skulle jag inte trivas i ett underbart soligt land med underbar natur tillsammans med trevliga människor, bo på mysigt hotell men god mat, hålla på bara med hästar hela dagarna och ha 2 föl som sina egna, döpa dem och hantera dem och rida in ponnyer om med ca 8 000 kr i fickpengar från skolan. Var i hela jävla världen var lärarna när jag sa att jag vill åka till Tyskland men kompisar och helst inte mocka utan hålla på med hästar ?!?!?!?!?!? :@ Det här stället ÄR PERFEKT !!! Allt det här pga. den jävla subban ellen brunes som tyckte att jag mockade för långsamt, att min häst var en talanglös individ som det aldrig kommer bli nåt av och att jag var dum i huvudet eftersom jag lärt honom galoppombyten (kolla på program för 6 åriga hästar så sak de kunna det men anledningen till att jag lärde honom det var för att jag ville slippa bryta av till trav i alla svängar när jag hoppade banhoppning med honom) när jag slavade hemma hos henne. Så nu har jag eldat upp alla papper om den jävla APUN. Jag säger bara det: Vreta är SKIT och jag ångrar så in i helvete att jag inte började på Strömsholm istället. Kalla mig bitter, avundsjuk eller va fan ni vill men vet ni va? Det skiter jag i! Säger bara det: FUCK OFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0