hmmm...

Hihi blev lite väl lång sovmorron idag gick inte upp förren 9.30 och då blev jag väckt av telefonen och det var non jävla försäljare, HATAR! Kollade Fuzzy och gav henne mat. Joggade 2.5 km ute i skogen i duggregn (faktiskt bästa vädret att springa i) det kändes skönt att röra på sig :D Sen blev det en dusch i 30 grader :) Kallt? Nä jätte nice :D Sen blev det frukost och sen lite sysslor. Igår hängde jag upp tvätt och städade hela köket, idag blev det att sortera tvätt och försöka para ihop 7000 olika strumport -.- Nu funderar jag på om jag ska hitta på nåt att äta eller om jag ska vänta tills mamma kommer hem xD Pappa och syrran är i väg till Linköping för Hanna ville ha avslutningskläder. Men jag rkad einte följa med. Hanna ska kolla så många affärer och det tar sån tid och det är tråååååkigt. Jag är verkligen sååå girly xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0