Söta Fia <3

Blev ett lugnt dressyrpass med Fia <3 på ca 20 min. 5 min framskrittning, knappt 10 min framridning sedan LB:3 programet på knappa 5 min sen skritta av en liten stund. Hon var såååå duktig :D <3 Jag skulle ge henne bara 7.or och 6.or i programet. När jag tog in henne i stallet var hon inte ens svettig under sadeln, bara lite varm. Hon fick massa godis och beröm :D fast det fick hon försig på morronpasset också men i alla fall. Hon var för övrigt jätte trevlig att ha att göra med i stallet både innan och efter passet. Jag skulle nog beskriva det som att hon hade en mycket mjukare blick den här gången. :D <3<3<3

Sen hem igen och då gjorde Hanna och jag kebab med bröd. Jag stekte kebabköttet och Hanna skar sallad och Hanna blev fullkomligt rasande när jag hade i en pressad vitlöksklyfra en nypa dragon och lite grillkrydda. Haha, jag fick höra både det ena och det andra, hon skulle inte äta det och det var äckligt och bla, bla, bla xD Det slutade med att hon åt det och tyckte det var gott xD

Nu ska jag gå och lägga mig så god natt!

Skojig blid på Fia :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0