Tråååkigt

Jaaa jag har riktigt tråkigt just nu så blir ett inlägg som bara är personligt tidsfördriv xD

ALLA TJEJER GÖR TESTET INNAN JUNI ÄR SLUT!
OM DIG

1. Namn - Lina
2. Bor - Östergötland
3. Syskon - syrran
4. Ålder - 18
5. Född - 1993
6 Ögonfärg - blå
7. Längd - ca 175
8. Sko storlek - 41
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - fiskarna
11. Hårfärg - mellanblond
12. Födelseort - Linköping

DAGENS..

1. Låt - var ute och joggade till ett flertal partyhits xD
2. Saknad - 
3. Kläder - Kortbyxor och linne (inte samma som jag joggade i xD)
4. Smink - inget xD
5. Underkläder - klart, dum fråga -.-
6. Mat - en ½ tallrik vanilj fil och 2 mackor med vegetabiliskt smör (gjort på rapps) och gurka
7. Köp - inget
8. Göra sen - kanske äta sen stallet och rida lektion
9. Godis - inget
10. Pinsammaste - inget... än xD

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - gå omkring i skogen är rätt mysigt men att just leta svamp är bara kul när man hittar själva svamparna, kan va kul om man sitter till häst och råkar få syn på nåt xD
2. Tycker du om godis - jäpp fast inte så många olika sorter, det jag gillar gillar jag vekligen xD
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - beror på vad som räknas som godis chips och popcorne typ 2 gånger i veckan
4. Äter du oftast nyttig mat - Ganska
6. Är du stark - beror på vem man frågar xD
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - benen och armarna
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - ligger i betraktarens ögon xD
10. Du ger mycket komplimanger till andra - bara när jag verkligen tycker det
11. Är du nöjd med ditt förnamn - nja lite kort går ju inte att få nåt snyggt smeknam då xD
12. Du tycker att du själv är smart - haha skyller på min hårfärg xD
13. Vad är det sämsta hos dig - vet inte vad det absolut sämsta är
14. Vad är det bästa hos dig - vet inte vunnarskalle på gott och ont xD
15. Har du bra självförtroende - japp, jag är bäst xD
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många xD 
17. Du tycker om att vara med killar - ?? beror på vad man menar med "vara med killar" som kompisar är kul och om sonna man inte känner håller sig på avstånd  så visst jätte skoj :)
18. Känner du dina grannar - nja nä
19. Vad har du för färg på dina underkläder - svarta just idag
20. Använder du BH varje dag - japp
21. Svär du ofta - ja
22. Gillar du skolan - NEJ, tråkigt som fan!
23. Har du någon gång skolkat - klart jag inte har
24. Spelar du något instrument - nix jag är praktiskt taget tondöv xD
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Rider, joggar någon gång ibland när jag känner för det, gymat någon gång sådär men jag har gått i: fotboll, simmning och innebandy
27. Har du några tatueringar - nix
28. Har du några piercningar - örnen om det räknas xD
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - massor xD måste ju kolla in mitt gorgeous face :D
30. Tycker du om djur - klart, dum fråga

BRUKAR DU...

1. Sova - när jag är trött
2. Ta mediciner du inte borde ta - ALDRIG
3. Röka - ALDRIG
4. Snusa - ALDRIG
5. Dricka - ALDRIG
6. Skada dig - inte så ofta men aldrig med flit
7. Klä dig i svart - ja
8. Hata folk - klart
9. Lita på folk - sällan
10. Skada dig med flit - ALDRIG
11. Drömma mardrömmar - nä, bruka drömma crazy drömmar men inte mardrömmar xD
12. Gå i skolan - ja eftersom man måste
13. Gå i kyrkan - ALDRIG
15. Vilja dö - nä, varför slösa bort livet på att dö när man kan leva?

NÄR...

1. Åt du senast - typ vid 11 idag
2. Läste du ut en bok senast - igår
3. Köpte du något senast - ?? vet ite xD
4. Svor du senast - hmmm... FAN! Haha nu (a)
5. Sjöng du senast - idag när ingen hörde xD
6. Klagade du senast - idag
7. Klantade du dig senast - igår xD

HAR DU...

1. För många vänner - nä har lagom :D
2. Förföljelsemani - inte vad jag vet
3. Någon annan psykisk sjukdom - kanske, vem vet MOHAHAHA HA :D
4. Skadat någon - japp
5. Färgat håret - japp
6. Några piercnings - om jag skulle ha det vill jag ha i ögonbrynet men inte så länge jag har häst eftersom det är lätt att skada sig då så kommer aldrig bli någon percing
7. Några tatueringar - nepp
8. Egen dator - japp
9. Gjort bort dig rejält - klart xD

Dagligen ÄR DU...

1. Snäll - nä
2. Snygg - klart (a) 
4. Lång - det beror väl på vad man menar med lång är 175 hela tiden xD
5. Kort - oftast inte kortast i alla fall
6. Klantig - haha händer xD
7. Tönt - nix
8. Tjock -nä
9. Smal - inte tjock inte smal utan riktigt svenne lagom xD

Mobilen...

var ligger din telefon när du sover? - nattduksbordet 
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? - mycket sällan
hur känns det när du inte har din telefon på dig? - naken :O
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - nä
hur många samtalsminuter har du ringt? - vet inte
hur många telefoner har du haft det senaste året? - 2 st
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - tror jag inte
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? - Det kanske är bäst<3 lycka till imorgon!<3
vad står de i de senaste skickade sms:et? - typ om 2 veckor
vem är överst listan över missade samtal? - okänd (mammas jobb)
vem är 6a på listan över mottagna samtal? - Matilda
vem är 2a på listan över uppringda nummer? - Pappa
har du som bakgrunds bild? - Abstrakt
hur mkt batteri har du? fulladdat
vem är 8 på din kontakt lista?- BoGe
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? - Alla de bästa <3
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? - Göran
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? de nya hindren
är du beroende av din telefon? absolut inte :O jag kan sluta när jag vill, ska bara...


Jag hoppas ingen orkade läsa igenom detta för då betyder det att du är lika uttråkad som jag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0