Världens mest underbara hest <3<3<3

Molle är verkligen hur fantastisk och underbar som helst.

Tävling i brokind idag. Vaknade med feber, ont i halsen och allmänt tött och hängig. Kom iväg lite sent för Mollis hade kliat upp alla knopparna -.- På väg mot tävlingen började jag få lite svårt att andas, typiskt -.-

LB:2- Framridningen var inne i ett ridhus oc det var så fruktansvärt varmt och kvaft så blev ju inte precis lättare att rida men Mollis var en ängel och var framåt och lätt i handen. Sen ut på den dammiga dressyrbanan och på med kavaj -.- Men det gick bra inne på banan lite dåligt bakbensarbete i traven och skabbel i m.t men galoppen var jätte bra och traven efter var kanon. Halt hälsning, smila mot domaren och klappa mycket arbetsvillig häst. Sen blev det lite av ett helvete -.- När jag skittade ut började tårarna forsa och jag fick knappt luft (har hänt 2 ggr tidigare) jag hatar, hatar, hatar det. Ser ju ut som en dum bortskämd snorunge som komme rut bölande fast det gått kanon -.- Hoppade av, fort av med kavajen, knäppa upp skjortkragen och försöka dricka vatten. Så jävla pinsamt! Fick 68.33% och upp i ledning :D Vann klassen med minsta möjliga marginal. 2.an fick också 68.33% men hennes högsta poeng på det allmäna var 6x3=18 och min var 7x3=21 (sittsen) Tack Lollo för att du tjatar ihjäl mig mot att sitta bra :D<3 Ännu mer tack till min fina kille som hjälpte till så grymt mycket när jag inte orkade rida ihop honom. Van ett jätte fint täcke och det bästa av allt va att det var 145 :D

LA:3- Red fram jätte lite för att orka en klass till. Red 5 min ute på transportparkeringen och 5 min i det olidligt varma ridhuset. han var grym :D De låg före i tid vilket va bra så jag gick in på banan 10 min innan min starttid. Molle var härlig att rida mycket bra takt lite för lite tryck men jag är så jävla nöjd med allt fint flyt och bara någon liten miss. Sen va det kört igen. Blev ännu värre den här gången -.- Skakade i benen och var tvungen att luta mig mot Molle när jag satt av. Fick massa hjälp och stöd av alla super gulliga funktionärer på tävlingen och den gulliga personen som stod bredvid oss vid transporterna som hjälpte mamma att ta han om Molle edans jag satt på ett häst täcke i en sval loge bredvid ridbanan tillsammans med spikern. Massa <3 till er och framförallt till Molle igen som iprincip gjorde programet själv <3 Fick 68.39% men det var så jävla snygga hästar så jag trodde inte jag skulle bli placerad. Gick in på 2.a plats av 3 placeringar men det räckte :D ´Blev 3.a och fick springa till transporterna och rida i full rulle upp till banan.

LB:2 - 68.33% 1.a
LA:3 - 68.39% 3.a



Can´t say how much a love you <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0