AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGG :@

Nu kommer ett inlägg som ingen kommer orka läsa både långt och bara massa gnäll -.- Men begär inte att någon ska det heller måste bara skriva av mig.

Okej idag har i princip allt gått åt helvete för mig :@ Först försov jag mig och kom sent till skolan så efter som bara 13 av skolans 35 ridhästar är ridbara (ridbara??? en hade så ont i ryggen att musklerna skakade och en annan va lite små halt så men något undantag så fick alla hästar gå två lektioner idag), vill säga sjukt halta, så fick inte va med på hoppningen eftersom jag inte var där när jag skulle. Jag fick tydligen frånvaro från hela dagen också :O Så tillbringade resten av dagen med att gå runt och göra absolut ingenting. Tänker fan inte hålla på och mocka och fixa stallet när det ändå kommer stå att jag inte var där. Jätte löjligt? Ja men tyck det då!

Sen var alla lite nere idag och förstår det med allt slavarbete -.- så kom in på dumma deprimerande ämnen på bussen mot rese vilket fick mig att börja tänka på massa skit, SUCK ! Plus att folk överlag verkar vara sura på mig gör inte saken bättre.

Så fort jag kom hem åkte jag till stallet. Red lite dressyr på Doddi barbacka och han var jätte duktig. Allt funkade bra idag :D Sen Molles tur tog och red dressyr barbacka på honom med. Han var helt fantastisk :D Blev jätte taggad till tävlingen 2 och 4 juni. Älskade killar <3<3<3<3<3<3

Fia var snäll i stallet idag eftersom jag kunde låta henne stå lös i gången då ingen annan var där. Rid passet började bra med en mycket samarbetsvillig tjej. Gjorde öppna,sluta, skänkelvikning och bakdelsvändningar i skritt på henne och det gick super bra. men sen gick det bara utför. Donnan tyckte att hon inte hade någon anledning till att göra något jag bad henne om :/ Fick några ljusa stunder med henne i alla fall. Jag tror jag skrev för nån dag sen att det är en magisk känsla och att ingen kan förstå det förren man ridit en sådan häst. Mmmmm det är lika frustrerande som underbart att rida Fia. Idag t.ex. var det fruktansvärt frustrerande och sitta på en häst som har så mycket gång, förutsättningar att gå hur långt som helst och en för mig obeskrivlig skönhet och inte få henne att göra någonting rätt :( Kan inte förstå hur hon kan kasta bort sin talang på att bära sig åt när hon har hur lätt för sig som en häst kan ha. Märrar -.- Molle som inte har några förutsättningar för att komma långt gör till 99.9% sitta bästa och älskar att tävla, ju mer människor som tittar på honom destå finare går han det är bra orättvist alltså -.-

Jaha sen har jag bestämt mig för att jag ska försöka bli bättre på att köra bil och skärpa till  ig med övningskörningen. Men tror ni man får köra då? NÄ! När jag inte vill köra då blir jag tvingad poch när jag vill så får jag inte -.- Blir sjukt trött!

Nu sitter jag som sagt och skriver. Är trött, svettig, luktar illa, sur och har ont nästan i hela kroppen. Okej har ont i händerna, handlederna, skulderbladen och rumpan men korsryggen är verkligen skitt illa. Hungrig är jag också har inte ätit nåt sen kl 9 i morse och nu ser jag at den är 22.10. 

Så nu är jag klar och ska duscha och ska väl ta och pilla i mig något innan jag går och lägger mig för att sen gå upp till ännu en skoldag i morgon (4 h matte, gillas INTE) 

Och så här sjukt glad är jag nu...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0