Äntligen !

Ja då var man äntligen klar med jobbet för idag :) Har sjukt ont i både knän, korsrygg, armbågar och handleder. Men nu sitter jag med Masken ute i solljuset och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Var tvungen att lova att jag skulle städa köket och ta hand om tvätten för att hon skulle komma och hämta mig :/ och eftersom vi fick sluta 45 min tidigare än vad de sa att vi skulle så får jag nu sitta ensam och vänta i 40 min för Maskens mamma kom nu :( Min mobil är urladdad så kunnde inte ringa och säga att jag var klar :( Sjukt trist men älskar vädret.

Vart lite katastrof på banan. Stackars Cissi blev översprungen (hon hade hand om den ena infångaren) av en häst. Ja och tror ni inte det var en av Vretas hästar jojomen -.- Tydligen hade den andra Vreta hästen som visades gjort samma sak. Vadå att de är så välhanterade?! :O Jag tror Cissi blev klämd mellen hästen och sargen och fick infångaren på sig :( Synd om Cissi som så ofta råkar ut för saker :( Ännu värre är ju att en av lärarna skrattade åt henne :@ Grrrrrrr !!!!!

Den andra grejen som var riktigt dålig va att skolan inte bjöd på mat. (åt lunch vid 12 och skulle sen va på banan till 18.15 man blir så himla glad alltså -.- och så förväntar de sig att man då ska kunna springa runt som en galning och kratta, bygga hinder, hjälpa till som piskförare och innfångare. MAN BLIR TRÖTT !
Sen ska man hit kl: 8 imorron igen -.- vilket leder oss in på nästa spännande sak.

Tove har kollat upp med skolverket om det är okej att ha obligatorisk närvaro på helger och det är inte bara så att man int bör göra det utan det är OLAGLIGT :D jag undrar hur de tänker lösa det ^^ vi ska i alla fall ta upp det med rektorn nu.

Nog med gnäll fick se många fina 3 åringar i alla fall :D

Hoppas att mamsen kommer snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0