Blogg xD

Jaha så har man skaffat blogg för första gången xD Får se hur länge jag orkar göra uppdateringar men ska i alla fall försöka göra ett om dagen.

Nu har jag precis kommit hem från stallet och lektion i Assedun för Louise "Lollo" Åman btw världens bästa tränare :) Molle var så dutti så, fick riktigt fin trav på honom med kanon tryck. Det är verkligen en speciell känsla när man känner hur hästen växer under en och välver i ryggen. Aja blev ett kort första inlägg, ska se om jag lyckas att skapa ett par kategorier, skriva lite om mig själv och se om jag kan lyckas ladda upp bilder efter att jag duschat av mig häst/svett lukten xD 
så tills vi hörs igen se upp för fula flugor xD



bild på Molle från i vintras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0