:´(

Jag är arg, sur, ledsen uppgiven, grinig, gnällig, trött, svettig, hungrig, bitchig, eländig... kan hålla på i evigheter. Den här veckan har verkligen inte varit min vecka men gårdagen tog nog priset och denna har inte varit mycket bättre :/

Torsdag:
Stalldag och jag fick köra röjsåg för att klippa ner allt gräs under tråden i sommarhagen. Men det var okej. Sen fika stort + för frallor, bullar, saft och godis :D Efter det låg jag i sanden på dressyrbanan och ryckte upp ogräs
:( Lunch sen bygga bana till vretas banhoppnings träning på kvällen. Sen kom det roliogste (ja, ja tyck att jag är helt mad men, men) vi fick disikera hästben och jag var nog en av dem som skar i det mest. Jätte lärorikt och intressant. Synd bara att vissa inte bara kan hålla käft ibland och bete sig som att de faktiskt går 2.a året på gymnasiet och inte borde vara i värsta fjooortis ålder längre. SKAMLIGT och RESPEKTLÖST säger jag bara!

Va inte i stallet sen, pluggade ett tag till matteprovet efter 20 uppg gick det inte längre :/

Fredag:
Fick ig på mitt matte C prov :( Tänker fan inte läsa matte D längre. Bussen var 30 min sen så fick ta mycket senare tåg. När jag kom till Mjölby började det regna och jag fick gå hem i hällregn. Helt jävla dränkt när jag kom hem. Somnade i soffan idag igen (samma sak i onsdags). 

Upp till stallet. Red Doddi. han var verkligen super fin. Red igenom LC:2 och sen LB:1 i sista galoppvolten blev han halt. Så gick ut på vägen med honom och travade Japp halt :(:(:( FAN!!!!!!!! Han som inte gått mycket alls på sistone stod både ons tor :(:(:( Red ut med Molle tillsammans med mamma med fia och Malin med Gymir. 
Himmlen öppnade sig över oss och jag kunde vrida ur kläderna när jag tillbaka till stallet. 


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 BLIIIIII BRAAAAAAAA !!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0