eurovision song contest är ett SKÄMT !

Hur fan kan Azerbaijan och Italien komma 1.a och 2.a framför Sverige. Jag är inget Saade fan men låten var riktigt bra men kan den va något annat när Fredrik Kempe har skriviten den? Koreografi var också bra, det var faktiskt riktigt mäktigt att se på den enorma arenan som de hade det på i Düsseldorf. En fotbollsarena som de byggt tak över. Men tillbaka till va fan hände? I tisdagskvalet kom Azerbadijan 2.a efter Grekland när rösterna var räknade och Sverige hade mest röster i sitt kval i Torsdags. Om någon annan än Sverige skulle ha vunnit så skulle det varit Irland med Jedward och deras Lipstick OCH HÖR SEN!

Pappas komentar på Italiens bidrag:
- Hur kan någon va så jävla dum att de röstar på det här?
- Kan inte den där sångaren ta livet av sig... som artist i alla fall.
- Lina kan du kolla upp om man kan skicka en brevbomb till Italien? Pappa och jag är rätt lika ändå xD

Men man får väl va glad ändå Sverige log i ledning nästan konstant när de 13 första länderna röstade och har inte kommit så här bra till sen tidigt 1990-tal så visst, visst

Nu tycker Trulsen att jag ska sova så får väl bli så.

Bjuder på "cooling bild"
Och ja i bildens högra hörn kan ni se en hästplansch, den har hängt där sen jag var 6, so what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0