Jävlade, förbannade, skit MYGGOR :@

Jahopp idag har man shoppat loss i Linköping :D Skulle ha en bikini och bh. Jag är nämligen så otroligt girli så att jag inte äger en bikini och aldrig haft en push up xD Hittade faktiskt en bikini 249 dock ingen bh men blev ett par nya jeans 499, ett svart linne 79, en mysig grå munktröja (tog stolek L bara för att den ska va ännu mysigare :D)199, och en annan snygg tröja 399 NÖJD :D

Sen blev det en sväng till stallet. Jag körde bilen , gick utan större missar.

Syrran konstaterade att shortsen jag hade på mig i Linköping va skit fula och att mitt rum består av skit som inte har börjat mögla än ^^ moget, moget xP Men vi tog ett varv i loppskogen barbacka på Chicco och Doddi. Det var sjukt pigga. Jag var busig när jag tog in Molle xD Tog in honom på vägen hem från skogen genom att öppna grinden från Doddis rygg, skritta in i hagen och lägga ett grimskaft runt halsen på Molle och sen på vägen in till stallet fick de gå så nära varandra så att jag kunde hoppa över till Molles rygg från Doddi och skrittade honom sista biten med Doddi vid sidan :D Snälla hästar man har :D Precis när vi skulle ta oppen hem statte Doddi i halsen så vi fick stanna ett tag till och se så att han inte gjorde det igen när han åt upp kraftfodret. Då kom det en unge inspringande i stallet med pappan hack i häl släpandes på hund och barnvagn. Han såg jätte generad ut och bad om ursäkt. Men när Doddi stack fram nosen eftersom han trodde att hon ville klappa honom (som Kaj, Olle och Kalle brukar göra) sprang hon skrikade ut ur stallet och thats it xD

Vi tog moppen hem efter som jag lämnade den där igår.
Jag har skruvat ihop massa hinderstöd och vad kan man säga? MYGGORNA SKA DÖ!!!!! :@ skruvandet gick rätt bra men nu är man helt sönder biten av de förbannade krypen :@

Upps blev ett sjukt långt inlägg :/ Nu måste jag hjälpa till att göra tacos. Måste ju se eurovision song contest 2011 som den smyg schlager bög man är xD Såg till och med kvalet i torsdags xD

Men tja på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0