Mer :D

Kom hem från stallet från en stund sen. Väntar på att pastavattnet ska börja koka. Nu sitter jag på golvet i mitt rum och försöker blogga samtidigt som jag försvarar min bob saft från Mysan och Tofflan. Katter får inte dricka min saft.

Hade sovmorron idag, vilket gillas :) Hade bowling hela förmiddagen. Masken och jag kom fram till det absolut inte är vi som är dåliga utan banorna lutar och kolten är ovala, inte konstigt att det inte går att pricka rätt då ;)

Det var ingen höjdar mat i skolan idag så fick bli fil och flingor. Sen fördrev vi tiden fram till nästa (dagens sista lektion) med att kolla på videor på youtube. Jag kom på att det är Adam Lambert som sjunger flera låtar som jag tycker är bra xD bl.a for your entertainment (videon visade sig också va rätt cool även om jag satt och skrattade när de andra dregglade xP) och If I had you. Haha Cissi lär väll slita sitt hår nu när hon vet hur okunnig jag är xD

Lektionen med Molle var super. Allt känndes lätt :D Innan lektionen började frågade Lollo som vanligt hur det gått och och såg nästan ut som om hon skulle trilla av solen av förvåning när jag sa att det varit riktigt bra.
Sen sa hon: Det var VÄLDIGT ovanligt att höra. Det är nog sant, jag är perfektionist när det gäller ridningen.
Vi tränade lite på programmet jag ska rida nästa tävling och hon tjatade som vanligt på min sitts xP

I slutet talade jag om för henne hur fin Fia var här om dagen och hur duktig Doddi är :D Ser verkligen fram mot nästa tävling :D

Massor <3<3<3<3<3<3 till bästa Molle :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0