Mot Masken <3

Skoldagen har varit jobbig men känndes ändå som det gick rätt så fort. Har haft stalltjänst i vita stallet men vi var så många att det inte tog non tid alls. Sen ner i ridhuset och bygga löshoppningsbana. Vi tränade även löshoppning för att alla ska veta vad de ska göra under helgen, gick lite halvbra men funkar nog bra när det väl gäller :) Sen har vi skurat hinder och sarger. Masken tog fullt med skull i händerna och smällde ihop dem framför ansiktet på mig och sen lyckades hon duscha mig med vattenslangen för att hon stog och viftade med den och sen satte Tove på vattnet :) Haha jag hämnades genom att skvätta såpvatten på henne med min diskborste.

Jag har nog drivit de flesta till vansinne idag eftersom jag var rätt hyper i slutet. xD Matilda och jag blev ganska intima i omklädningsrummet och på vägen hem på bussen. (a)

Nu ska man iväg till Masken där vi ska ställa till med storbak :D Måste baka en massa kladdkakor tills imorron att sälja under helgens treårstest. Sen hittar vi kanske på lite andra crazy saker xD

Ska göra ett snabb stopp i stallet innan och rida lite dressyr på Molle och packa alla grejer tills på söndag.

Ha det bra kexchoklad xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0