Sovmorron <3

God morgon alla glada :D

Idag börjar jag 12.20 jätte skönt, varför kan det inte va så alla dagar?
Känner mig pigg som en liten mört behövde verkligen sova ordentligt någon dag i veckan med tanke på att det inte blir mycket sömn i helgen p.g.a. Vretas dumma påhitt att det ingår i kursplanen att hålla i treårs testet. Visst ska det bli kul att se fina treåringar men inte på helgen då vill man vila upp sig och ta hand om hästarna som man knappt hinner med annars eftersom vi går långa dagar och det tar tid att pendla från Ljungsbro till Mjölby. Men som om inte detta var nog så måste vi hjälpa till med förberedelserna hela torsdagen som förvisso är helt okej eftersom det ändå är under skoltid och vi har stalldag. Men sen på fredag ska man hjälpa till en halvdag för- el. eftermiddag. Jag måste ha eftermiddagspasset eftersom jag har matte C i 4 h på morgonen. Hade slutat vid 12 då. Vi kommer få jobba mellan ca 12.20 till 18.00 kunnde kanske bli lite senare. Kul att va i skolan från 8.10 till klockan >18.00 att va i skolan i dryga 10 h är inte direkt min starka sida särsklit inte md tanke på att jag måste gå upp senast 5.30 och om vi slutar 18.00 kommer jag att va hemma ca 20.00 om alla tåg och bussar går som de ska.
Men jag är egentligen mest sur eftersom jag ska tävla en LB:1 & LA:1 (i LB:1 ska jag rida för den domaren som är den enda som dömt oss utanför placering de senaste 2 åren :/) i NFK på söndag så jag får väl packa alla grejer på torsdag, Mamma har lovat att bada Mollisen på lördagen sen får jag väl försöka hinna knoppa honom på söndag morgonen. Han kommer nog vara ganska pigg efter att ha vilat i två dagar. Men han ska gå dressyr både idag och imorgon. Stackars Molle :/ han som alltid brukar vila efter en dressyrlektion men desperata tider kräver desperata åtgärder xP

Så nu har jag gnällt färdigt ha en underbar dag så hörs vi snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0