Vad är problemet? :@

Okej tycker att det har gått bara en aning FÖR LÅNGT NU! När vi åkte förbi tanten imorse med bilen skrek hon kärring jävel efter oss. VA FAN?!

Om hon gör det igen kommer jag hoppa ur bilen och tala om för henne vad jag tycjer om hennes sätt. Jag ska rida senare ikväll och möter jag henne så ska jag fan fråga va henes problem är!

Fick övningsköra på motorvägen, köra om lastbilar och sådär :) Funkade skapligt sen köre jag lite i Linköping men inte inne i värsta stadstrafiken.

Jo glömde skriva att igår träffade jag Anna och Lasse. De var och kollade på stallet Fia står i. Jag hoppas verkligen att de flyttar Vidde dit :D Var super länge sen jag träffade honom det var jätte kul att träffa Anna och Lasse också för det var länge sen jag såg dem med. Fina Vidde <3

Aja nu ska jag hlälpa till att städa innan pappa kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0