Varm och luktar häst :D

Just nu känner jag mig ganska gay xDF Lät syrran öva på mina naglar så nu har jag ljusrosa och pärlemorvita naglar oc hsom om inte det vore nog så har hon limmat fast glitter och målaty över allt med nåt ghenomskinligt xD När hon fråga hur det blev så sa jag fint men inte min stil. Älskar komentaren syrran kontrade med :D Men det tänker jag inte skriva här bara att det är SÅ SANT xD

Ridit ut på Molle tillsammans med mamma på Fia och Hanna på Doddi. Mollis va på bråk huimör och trodde tydligen att han fick göra precis vad som helst :/ Men det tyckte inte jag så jag fick ta 15 min till att förklara för honom att vi ska göra som qw9TY (Mysan hoppade på tangentbordet -.-) jag bestämmer. Jag gjorde helt enkelt bara tvärteot honom hela tiden. Ville han gå fram fick han gå bak, ville han flytta åt höger fick han flytta åt vänster. Så höll jag på och han blev verkligen super arg. Betedde sig som en trottsig unge "MEN JAG VILL INTE, JAG KAN SJÄLV!" Men det gick bra sen och i stallet fortsatte jag att göra saker som han tyckte var helt onödigt och jätte elakt av mig som typ att flytta på baken, backa undan o.s.v. fast sen gosade jag lite med honom och då blev han glad och Doddi blev super svartsjuk så då fick jag gosa lite med honom också, så alla var glada när vi åkte hem.

Jag är ledig i morron så ska rida Gymir då :D Längtar!

Jag övningskörden till och hem från stallet. På vägen hem åkte vi in på två tomma parkeringar så jag fick öva på att  parkera i rutor. Sen fick jag  öva dragläge i biblioteksbacken. Det gick jätte bra, kunde få bilen att stå stilla utan att hålla på varken gas el. broms :D Sen åkte vi hem på smala smågator och jag fick äva på att fickparkera. Först mellan två bilar som stod ganska långt från varandra och sen fixk jag öva på hur det är att backa in där det är trångt bakom en ensam bil. Jag är jätte nöjd :D

Hemma sen hoppade Hanna och jag runt i trädgården över alla hoppbomar som vi har hemma i trädgården för att måla om. Vi sprang tills vi inte orkade mer xD 

Nu ska jag ha en date med duschen sen blir det kvällsmat och tv :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0