En vecka till :)

Hela veckan ha flutit på lungt och fint. I natt var man ute på Pitch black med fina tjejerna :D<3 Vi hade världens flyt :) eftersom vi gått med i en facebook grupp stod vi med på listan och fick gå in gratis sedan kännde Masken garderobsvakten så vi behövde inte betala för den heller :D Fett kul kväll, lite stolt över mig själv men vad det är förblir en hemlighet ;) Vi åkte hem tidigt alldelses för tidigt om du frågar mig men ska ju tävla idag så hade inte kunnat va ute längre i alla fall. Kom hem vid 1 tror jag och vaknade kl 7. Nu har jag legat kvar i sängen och myst i nästan 1.5 h xD Kommer rida DM med största emo sminkningen för den går inte riktigt bort och jag vill inte stå och gnugga ut den mer innan jag åker så kommer väl skrämma ihjäl de gamla dressyrkärringarna nu ;)



Skit ful reddigering xD Inte varje morgon man vaknar och ser ut så här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0