Skola idag igen ^^

Blev lite lång tråkig start på dagen med Fysik B 9.40-12.00 utan tjejerna :( Sen pankaks lunch med Emma & co :D När jag kom in i kemisalen såg jag att Masken klippt sig och det var sjukt snyggt! Så nu har jag fått en till vän som kan bli fotomodell imorgon :D <3 Sen hade vi kemi labb typ hela eftermiddagen blandade frätande ämnen och grejjade xD Ganska kul även om man blev lite paranoid att man skulle få nåt på sig.

Nu sitter jag och kollar på project Runway sen blir det upp till stallet :D

Kommentarer
Postat av: Masken

Det fattas fortfarande sisådär 20 cm innan jag blir en eftertraktad fotomodell ;) Men tack för komplimangen ^^ <3

2011-09-08 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0